Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Nytta, Ansvar och Risk #11 Nej min vän - det är inte gratis - det är förknippat med tid och resor att dels sätta sej in i de lagtexter det handlar om och att formulera godtagbara yrkanden så att ärendet blir taget på allvar. Det är ju ingen ide att bara slänga iväg nått för klagandets skull och något att slå sej för bröstet ned att visa att man vågat. Alltså du säger det själv //att klaga ställer bara krav på -- rätt kunskap, tänk och handling,// Sedan undrar du varför jag skriver "vi överväga saken" - som jag tyckte mej ha klart formulerat mej "Men har du de ekonomiska medlen så kan vi överväga saken." så förstår jag inte varför du frågar - kan du finansiera de förarbeten som krävs så är det alltså OK för mej om jag finner det värt att välja deltagande i de facto "ditt" initierade projekt - och inte förr än då är det jag som väljer. Vill du veta varför "vill, kan och vågar Michael Gajditza" tycker jag du i första hand ska fråga honom om. Med tanke på att du verkar vara väl insatt i Michael Gajditzas ärenden undrar jag på vilket sätt du anser mej vara drabbad och av vad - så att du föreställer dej det vara motiverat av mej att göra en personlig anmälan? Får jag fråga - har du de finansiella musklerna och tillräckligt patos att genomföra din ide om jag ställer upp med moraliskt stöd och namn - och under förutsättning förståss att jag finner saken som sådan värd att engagera mej i?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?