Valt inlägg:
inlägg #25 Tack Sunny! Först trodde jag att du var man, och i min egen ålder sunny Sedan gick det upp att du var en äldre kvinna, och med en otrolig mängd intressanta artiklar som jag ögnat igenom. Här kan man tydligen göra intressanta och oväntade möten. Lila rullator som heter "runner" Det tyder på att du har kvar ditt barnasinne, härligt! Det sjuka, döden och ålderskrämpor kan vi aldrig förhindra, vi har bara uppgiften kvar att vara goda medmänniskor när det svåra inträffar för i grunden har vi alla hela tiden något helt oskadat kvar inom oss och som faktiskt inte går att fotografera, bara uppleva. Jag tror att alla egentligen är medvetna om att allt liv är oantastligt men "humanekonomin" i dag har satt det ur spel. Allt liv får i de ekvationerna inte vara lika värdefullt, får då slutar många jaga efter platsen på toppen Den mimetiska rivaliteten och det blir svårare att skära guld ur människornas olycka och otillfredsställdhet. Lögnen om perfektion är en av nycklarna.
#26 Leif-Arne- Att leva fullt i nuet är värt mer än alla lottovinster, "plötsligt händer det" : Jag har aldrig varit särskillt stressad av tiden och njuter mer än någonsin av att promenera planlöst, och att lyssna på musik.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?