Valt inlägg:
forts 10 Det är verkligen häpnadsväckande, och som jag ovan vände mig emot, detta faktum att det i artikeln räknas upp..." Vi vet ju hur "kvinnornas, barnens, de psykiskt sjukas och de fattigas marginalisering"... Som om dessa vore en homogen och lika drabbad grupp? Och så fullkomligt negligera faktum om manligt kön, om våra söner, gubbar. Män som drabbats av skador som familjeförsöjare i eländiga yrken, i krig, slaveri, de flesta män, i fängelser, som sjömän, fiskare i gruvor osv, osv. Att göra så är sedvanlig grov feministisk historieförfalskning, och ren misandri!
Här kommer mitt förslag om värnplikt för båda könen, i huvudsak civil. Ett seriöst förslag utan vinkling mot något kön, utan "på båda könens villkor, för båda könens bästa!" Läs gärna det, och återkom om du vill hävda något konstruktivt anonyma signaturen Pippi. Mitt namn återfinns vid artikeln."Civil värnplikt för båda könen!"
http://www.sourze.se/Del_II_Civil_vc3a4rnplikt_fc3b6r_bc3a5da_kc3b6nen_10591539.asp
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?