Valt inlägg:
9 Det var värst! Om du kan läsa och avstå från vinklande, så skrev jag om värnplikt för båda könen, "civil i bästa fall". Dvs de skall få välja själv, män som kvinnor. Varför, det motiverar jag i min andra artikel i ämnet, "Civil värnplikt för båda könen."
Här nedan den första: Vägra döda, vägra värnplikt, om egna erfarenheter som du antagligen saknar totalt Pippi! Lumpen är inte kul, att ligga i skyttegravar eller torteras eller dödas inte heller. Om det nu gäller, kvinnor och barn först, då är det rimligt att sluta gnälla om det "förtryckande patriarkatet"!
Och barn, javisst, men varför skall kvinnor ha en gräddfil på området, i "jämställdhetens" tidevarv?
Den dagen vi graderar upp mäns kroppar och liv till kvinnligt värde, den dagen kommer det att bli svårare att skicka ut unga umbärliga män till kanonmat, till fromma för oss alla. Fundera på det! Man skapar inte en bättre värld för kvinnor heller, genom att ständigt skuldbelägga och brutalisera mannen som kön! Och så det där sedvanliga föraktfulla "synd om mannen", här som personangrepp mot mig. Men det vet vi ju genom 35 års debatt, att det är bara synd om kvinnan, och att detta påstående är ett helt OK kvinnligt privilegium!
Men här kommer den första: http://www.sourze.se/Del_I_22Vc3a4gra_dc3b6da_vc3a4gra_vc3a4rnplikt22_10589036.asp
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?