Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Det verkar som ni har missförstått vad det är jag menar att vi kämpar emot. Evolutionen fungerar som bäst då män sprider sin säd till olika kvinnor så att gener blandas så ofta som möjligt. Därför är det enligt vår natur så att vi inte bör ha en och samma partner hela livet. Att du GunnarL vill leva med en och samma partner hela livet bevisar bara det jag säger, nämligen att vi är uppfostrade till att vilja detta, men jag menar därmed att vi är uppfostrade till att bryta mot vår natur. Jag hänvisade till min tidigare artikel där jag diskuterar huruvida vi är placerade i homo- eller heterofack därför att jag i den artikeln menar att vi är uppfostrade till en läggning, snarare än att vi känner efter hur vi faktiskt känner. Innan vi kommer in i puberteten och börjar utveckla känslor för andra människor "vet" vi att det är normalt att vara fullständigt hetero, allt annat anses av medmänniskor ungdomar i samma ålder som något fult och konstigt. Jag är nyfiken på dessa saker då jag känslomässigt känner mig väldigt hetero men logiskt menar jag att det ju egentligen inte behöver vara så. Samma sak gäller de punkter jag tar upp i denna artikel.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?