Valt inlägg:
Mitt fall ligget hos förvaltningsrätten, och på grund av att FK anser att min bipoläritet typ 1 inte är en sjukdom men dock anser att det är ett funktionshinder men ska ändå inte anses som en sjukdom och jag får ingen sjukersättning när mina skov kommer. Och på grund av detta så har jag fått ta saken i egna händer, med allt vad det innebär. Jag tänker inte sitta i offermentalitetens klor så jag startade min egen firma och jag jobbar så länge det går.
Och Dag Nilsson jag tror att det är skillnad mellan de handläggare som jobbar med dessa ärenden. Så vad din handläggare beslutar kommer inte min handläggare att besluta eftersom det är bara godtyckligt hela tiden och så är det skillnad mellan de olika länen hur man handlägger dessa ärenden.
Och Jan Olsson, jo jag får betalt för mitt arbete, annars skulle jag inte jobba. För se jag sparar till min egen överlevnad då mina skov kommer. Så som landet funkar i dag så kan man inte lita på att staten kommer att finnas där för dig när du blir sjuk. Och definitivt inte FK.
Sen kan ni tjabbla om jag är sjuk eller inte för det skiter jag fullständigt i. ni får tro och tycka vad ni vill. Jag har fått nog av insnöade Svenskar som tror att dom är något och har något att komma med. Men det blir inte så mycket annat än spekulationer och skvaller. Ta ni er pilsner och sätt er framför idiot lådan och glo på er sport. För är ni inte intresserade av att ändra systemet så tycker jag synd om er. Dessutom att ni sitter och öser er skit över folk som försöker göra något tycker jag att ni har brist på fantasi och skulle helt klart kunna skaffa er ett liv!
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?