Valt inlägg:
Företaget federala USA är på fallrepet, och dess lakejer ljuger vilt i desperat försök att hålla oss ur balans några veckor till. De olika amerikanska nationerna håller på att bryta sig ut ur detta bolag. Snart kan de sitta där i Washington och försöka leva på resterna av en krigsmakt. Tack för "Libya: Interview with the blogger "Leonorenlibia"" http://www.youtube.com/watch?vSSjLjV3YZ3k om verkligheten på marken bakom lögnen! Det nämns där kemisk krigföring. Vitt pulver. Kliar. Och så förstås radioaktiv krigföring med uranammunition.Företaget federala USA med lakejer är den dödligaste farsot som har drabbat mänskligheten, någonsin.Men som den holistiska detektiv jag är så har jag hållit ögonen på alla dessa kanaliserade budskap som spridits i årtionden. De är märkligt samstämmiga. De talar om att en ny världsregering ska ta över när de onda USA, NATO, Israel som nu hotar fred, frihet och rättvisa självdestruerar. - Jag kan inte låta bli att undra, låter inte detta lite väl mycket av "skapa ett problem", "vänta på reaktionen", "och tillhandahåll den lösning som annars aldrig skulle accepteras"?Hemliga sällskap ligger bakom skapandet av USA, hela symboliken finns där som bevis och kvitto. Det är ett esoteriskt projekt. Är det hemliga sällskap som med någon slags "psykisk radiosändare" har sänt ut alla dessa kanaliseringar?! Är det hemliga sällskap som hela tiden har planerat och organiserat nästa världsmakt?Som ingenjör, felsökare och programmerare är jag väl erfaren med så kallad "reverse engineering", att studera en produkt för att därifrån utröna principerna, ritningen, programmet/algoritmen. Att utifrån resultatet återskapa den ursprungliga planen. När jag använder samma slags tänkande på det som står i tidningarna o.s.v. så kan jag avläsa delar av den verkliga agendan, den vi inte ska se.Och när jag nu försöker läsa baklänges i bilden av alla kanaliserade budskap så ser jag detta, att det är i enlighet med en större plan att den totala idiotin nu härskar i etablissemangsmedia, NATO-regeringar o.s.v..Något annat står redo att presenteras som lösningen. Och jag är rädd att givet alternativet så har vi inte så mycket val... Men vi kan väl se vad som pågår?
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?