Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Är du strandsatt, utan att kunna ändra din biljett, i Bangkok och vill ta dig därifrån? Eller på väg men söker allternativ plats i närheten. Hör av dig! Varmt välkommen till mig i HuaHin som är en trygg och vacker plats där allting finns att få tag på, havet är mera turkos längre söderut men så vill det alltid vara 2-3 timmar från en världsmetropol, här finns pool och sol, jag öppnar mitt hem i stället för att åka i mot strömmen. Kommer inte att kunna nå barnhemmet i norra Bkk som tänkt så som det ser ut, barnen måste ha blivit flyttade, jag är ingen avgörande faktor, bättre hålla sig ur vägen. Va vet jag? Jo, Flygplatsen i Bangkok berörs ej. TRygga platser är bland annat Hua Hin och en hel del andra ställen också så klart, finns mycket att läsa.. Överdriver medierna... Eller finns det andra starkare krafter som tystar ner för att inte uppröra och skapa panik. Vet ej, kommer inte att åka till Bkk i dag som planerat rädd för smittsamma sjukdommar och det sägs finnas förrymda krokodiler och andra farliga djur i flodvattnet... Spås ta 2 veckor förrän de översvämda gatorna är torrlagda. bentedesignhotmail.com

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?