Rapportera inlägg

Valt inlägg:

17/ Nu är det ju genom juridisk prövning bevisat att Juholt inte gjort sig skyldig till "stöld från arbetsgivaren"! På mig gör Juholt intrycket att han vill bidra till att förändra Sveriges framtid från satsningar på sänkt restaurangmoms till satsningar på utbildning och välfärd - något som jag utan tvekan sympatiserar med! Alliansen satsar i sin budget 5500 miljoner på sänkt restaurangmoms medan skolan får 240 miljoner. Allt prat om satsningar på ungdom och framtid får med dessa siffror ett löjets skimmer, dvs. om man inte vill att våra ungdomar genomgående skall satsa på att bli servitörer eller servitriser. Men trots detta är ju tack och lov den svenska politiska verkligheten betydligt mer seriös än den ankdamm som man ser i USA just nu. Jag tycker att CMO skall koncentrera sig på den cirkusen - en cirkus som bidrar till att rubba hela världsekonomin! Det är ju trots allt där CMO hör hemma.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?