Valt inlägg:
#115 Anne Skånér: Antar att du replikerar på #6 i denna röriga tråd, som inleds med personangrepp av RebellRobban på Pia K och det helt utanför ämnet. Sådant har han hållit på med i några år nu. Han har tydligen blivit avstängd av samma skäl. Det är stalking med ett annat namn. Om du vill skydda och stötta en sådan person - varsågod! Det är ditt problem.
Du har ju skrivit om ärendet i några år. Då får du även tåla kritik och andra sakargument, vilket du givetvis inte klarar. Lika lite i detta fall som i allt annat. Du hävdar att du är "glad och seriös" i din profil. Men frågan är om det är debatt som du sysslar med?
http://www.newsmill.se/artikel/2010/01/30/vanv-rdsgruppen-uts-tts-f-r-kr-nkningar-av-socialtj-nsten-n-idag
Å andra sidan tackar jag för din huvudlösa kommentar i #115. Den kommer jag att ha användning för. Till skillnad från dig är jag realist, en krass sådan möjligtvis. Jag granskar först. Debatten har väl inte börjat ännu, antar jag.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?