Valt inlägg:
Gunnar 75. Nej det har urartat helt här..Vi får väl hoppas att red.får ordning på det hela.Jag var ju här när det hände något liknande senast men då fick man hatmail hem oxå.Har du fåt det? En person som enligt Ip adressen stod för några hatmail till mig var sjukligt aktiv här då o är tillbaka i dag .Men det kan ju vara ett sammanträffande:hon kanske helt enkelt dras till den här sortens förvirring? Själv borde jag ägna mig åt vila men att skriva är terapi.Så håller vi på att ta reda på vem som 1var ansvarig för anropet till polisen 2vem som är ansvarig för intyget om tvångsvård 3vad poliserna ,gömda bakom visir o hjälmar, hette.Ännu har inga namn lämnats ut till oss men det är bara en tidsfråga.Ingen skugga över sjukhusets personal utom en enda.De andra trodde helt enkelt att jag var psykotisk o gjorde sina jobb.En underbar skribent här o en mycket nära vän lämnade oss för en tid sedan:hon miste sitt enda barn när polisen gjorde "Ett misstag" Jag skriver för henne o alla andra ,förutom mig själv, som oxå bär på livslånga trauman.Kramar från vännen S
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?