Valt inlägg:
Som för att illustrera min poäng levererar "Ärlige Robert" nu två till som troligen snart är borta:Ärlige Robert 2011-10-03 10:38 anonymt inlägg #18säger att en debattör är dumÄrlige Robert 2011-10-03 10:43 anonymt inlägg #19säger att en debattör är f.d. dårhushjonAlldeles oavsett om just "Ärlige Robert" är en man kränkt i kärlek eller en kvinna eller man med ett medvetet uppdrag så kan jag efter ett drygt års studium av Sourzes kommentarstrådar konstatera att envar som här tar upp seriöst vetenskapligt och ekonomiskt omtänk systematiskt blir hånad. Det hela känns konstlad, en konstlad situation. Jämför med andra forum där vetenskapligt och ekonomiskt omtänk tas upp, inte blir attackerna så oförsonliga på andra ställen. Min intuition är alltså väldigt tydligt att Sourze.se befinner sig under styrd åsiktskontroll. Och när det inte går så bra för denna, så försöker man låta botten gå ur nivån, till att guldet ska bli begravt i gyttja.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?