Valt inlägg:
Näe,fastna i bitterhet har aldrig varit min melodi i livet.Klart det gör ont i själen att bli förd bakom ljuset av någon man trodde älskade en men tiden läker sår.Även en sådan traumatisk och negativ upplevelse har jag istället lärt mej att hantera och omvandla till erfarenhet av livet istället.Nu vet jag ju lättare vilka singnaler jag ska lyssna till nästa gång jag får en naturlig kontakt med en tjej eller kvinna som verkar intresserad av mej.
Näe,jag är och har aldrig varit rädd för att leva ensam eftersom det är det enda jag har gjort halva mitt liv men kan samtidigt inte förneka att ett liv i tvåsamhet är så mycket lättare än ett liv i ensamhet.
Och i dag har till och med ensamheten blivit en välfärdssjukdom i Sverige så det gäller att ha dom rätta verktygen för att kunna klara av ett fortsatt liv i ensamhet.Och jag är glad för att jag alltid har haft just dom rätta verktygen för att klara av ett sådant fortsatt liv.För man kan aldrig tvinga någon annan att älska en,men heller aldrig älska någon så mycket att man till slut själv går under.Tur att jag alltid har vetat mitt eget värde här i livet och vet vem jag är och vad jag vill!
Misstag kan alla göra men inget säger att man har lust att göra om ett misstag hur många gånger som helst i livet.Mitt liv är för kort och värdefullt för det.Å jag har redan fått dom två finaste gåvor en man i min ålder kan få i sitt liv; -Min son och min gitarr...
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?