Valt inlägg:
Det historiska perspektivet har vänt. Förr hade inte kvinnorna något att säga till om , nu är det tydligen männen. Sen är det väl normalt att man undrar om något händer? Och den här nättidningen är ju till för att ta upp olika ämnen och händelser.Alla normala människor vill väl ha jämställdhet mellan könen? Jag vet också män som upplevt att de behandlats fel av myndigheter. Det är svårt att veta varför i enskilda fall. Men vad jag har hört, tycker jag många gånger att myndigheterläs socialauppför sig väldigt konstigt mot människor. De lyssnar inte. Men för dem är det lätt att komma med undanflykter. Ala fina seminarier går ut med att man ska behandla människor efter deras förmåga, men man drar ändå alla över en kam, ser det ut utifrån. För att vinna mot myndigheter, måste man samarbeta. Man får inte klaga, bli aggressiv eller visa vad man tycker. Tur att man inte råkat i det greppet.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?