Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Får intryck av att Sparris ärligen och godmodigt verkligen tror att CMO, undertecknad, med flera,som tycker att konspirationsteorierna rymmer vissa luckor - om man nu skall uttrycka det försiktigt - för någon sorts kamp mot "sanningen". jag tror inte att jag enbart talar för mig själv, då jag tillstår att enda anledningen till att jag hänger här ibland är fascination. Fascination över hur fantastiska människor är:- SEDAN KAN VÄL TILLÄGGAS IGEN, FÖR JAG VET IINTE VILKEN GÅNG I ORDNINGEN: ANTAG ATT NI HAR RÄTT - DET FÖRÄNDRAR INTE MITT LIV ETT SKVATT, MEN SKULE SKAPA STOR FÖRVÅNING HOS MIG, OCH GÖRA SAKER SYNNERLIGEN INTRESSANTA, DVS ROLIGA. NUMERO TVÅ: JAG EMOSÄTTER MIG INTE YTTERLIGARE UNDERSÖKNINGAR, SNARAST TVÄRTOM. DÄREMOT FINNS DET INTE EN UNDERSÖKNING I VÄRLDEN, SOM HADE FÅTT ER ATT ÄNDRA ÅSIKT, EFTERSOM NI BASERAR ER PÅ TRO, OCH FÖRSTÅS YOUTUBE-VIDEOS. MOT SÅDANT STÅR ALL VÄRLDENS VETENSKAPSMÄN SIG SLÄTT...

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?