Valt inlägg:
Det finns olika kanaler som passar män, men vad jag reagerar mot är att det är tillåtet att säga vad som helst till män, tycker vissa kvinnor. Det tycker jag är fel. Kvinnor är lika beroende av män, som män är av kvinnor. Dessutom är inte män lika bråkrelaterade som vi kvinnor är. Män tänker annorlunda än kvinnor, må vara att sex är ett hett ämne bland män och förorsakar problem kvinnor emellan som svartsjuka och tävlingar mm. men det är något annat som fattas numera - tjusningen och respekten för varandra som man och kvinna. Män får inte vara män och kvinnor överdriver sin kvinnlighetoch nu kommer många att bli jätteförbannade på migKvinnor vet inte vad de själva vill. De vill var sexbomber, på samma gång som de föraktar män. Inte alla naturligtvis, men tillräckligt många. Livet borde vara så att vi respekterar varandra och att kvinnor inte vill vara män, för det kan vi inte!Män har väldigt många fina egenskaper, men i kampen mellan könen spricker det på att vi har ingen hjälp som kan styra oss rätt med goda råd av erfarenhet. De äldre räknas inte längre. De är bara till besvär.För mig är det uppochnervända världen.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?