Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Kalle, jag trodde att du syftade på vikten och inte lyftkapaciteten. Så där får du rätt. När det gäller frimurare, sionister och nazister så är det ju inte helt enkelt. För det första så är inte alla frimurare elakingar. De flesta vet inte ens vad det handlar om. Man måste stiga ordentligt i graderna innan man får veta alla hemlisar. Många frimurare har under åren hoppat av och vissa valt att avslöja deras ritualer, planer, hemliga tecken osv. Hitler beslagtog en massa dokument från bla Grand Orient-logen i Frankrike vilket sedan hamnade i ett sovietiskt arkiv som inte gjordes offentligt förrän på 1980-talet. Med hjälp av dessa fick han bla reda på att soviet planerade att anfalla honom vilket gjorde att han attackerade dom i förebyggande syfte. Sionisterna har dock en annan favorit loge och det är Bnai Brith som bara innehåller judar och halvjudar. Totalt finns det nog över 7 miljoner frimurare världen över i tusentals olika loger, desto färre sionister och ännu färre nazister skulle jag tro. Man kan vara alla tre eller en kombination av dom, eller bara en av dem. Som du ser så är det inte så enkelt och dom kommer inte alltid överens själva och är kända för att även sticka kniven i ryggen på varann om de hjälper deras sak, vilket är byggandet av Salomos Tempel, dvs en stat som regerar över alla andra. Jag kan ha fått det hela om bakfoten också, eller?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?