Valt inlägg:
Hade förresten just ett samtal med en annan ondskefull änniska. den eländige 89-åringen Christoph, som bor här i närheten. jag hjälpte honom just med hans lilla ***, och i samband med det berättade han om sin flykt från Tyskland sommaren 1939. Jag har hört denna historia många gånger förr, men det är alltid intressant att lyssna på hur andra människor gör då de förtrycker andra för att tjäna pengar. I alla fall, Christophs pappa, var militärläkare under första världskriget, och öppnade sedan, under mellankrigstiden, ett litet sjukhs med fjorton bäddar. Åren gick, och Christophs pappa vägrade at ta del av det spirande nazistpartiet, vilket renderade allt fler förhör. Det var nämligen så att Christophs pappa bl.a. utförde aborter, och dessutom var frimurare.
Så 1939 fick de ett tips från en av domarna, vilka handlade hans ovilja att uppgå i nazistpartiet, att gestapo planerade ett tillslag. och här spricker det för mig IGEN! Jag menar, frumurarna och sionisterna startade ju kriget, ändå måste en högt uppsatt frimurare under svåra umbäranden fly! Som tur är tog de sig till slut, efter många års bekymemr i Norge, till Sverige. Och i Sverioge utbildade sig den mångbegåvade christoph till silversmed, och ingenjör, samt blev en gudabenådad båtbygare. Både på ett av de större varven, och för hemmabruk. hans hem är ett konstverk, fyllt av det hans händer skapat, av böcker på tyska, engelska, franska, spanksa och persiska. Han har rest till Iran flera gånger, eftersom han vill se landet, innan USA förstör det. En sinister sionist bland många!
Det roliga med Christoph är att han döljer sin ondska bakom en mycket blid fasad. han dömer aldrig, är djupt fascinerad av Gandhi, och tar aldrig en strid. jag har aldrig sett en människa dölja sin ondska så väl faktiskt. ja, det skulle vara jag då.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?