Valt inlägg:
Tack Spartacus70!Men i relation till det jag redan skrivit i http://www.sourze.se/forum/thread/10765358/page4#post10765454 #40 och tidigare,säkerhetstjänsterna måste givetvis inte nödvändigtvis ha gjort coverupen för att de varit en del av utförandet av terroraktionen. Om det är totalt krig -- och det mesta talar för att det är det, man har bara inte brytt sig om att meddela folket eftersom kriget förs över våra huvuden -- då kontrollerar regeringar reflexmässigt all information. Man vill inte låta sina medborgare veta att man är under utpressning. Eller om man rentav av utpressaren är förbjuden att avslöja det, inte otroligt.I så fall skulle medias, politikers och säkerhetstjänsters coverup och mörkläggning vara en del av kriget, även om man inte deltagit i planeringen av 911. Man kanske utpressats att utse muslimerna till skyldiga. Bara en tanke.Jag ville bara nämna detta som exempel på vad man kan tänka, om man slutar blockera all tankeverksamhet. Jag anser att det viktigaste är att folk förstår att det knappast var muslimerna om gjorde 911.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?