Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Intressant Wiberg, jag blev först lite undrande, "hade", men det framkommer ju klart och tydligt. Att du blev medveten om medlöperiet. Det var ingen "mansgrupp", utan ett manligt medlöperi på feministiska villkor. Och det är ju vad som gäller än i dag, och som jag själv beskriver i min senaste artikel, "Svensk statsfeminism - legitim könsrasism!" Om det beklämmande fjäsket inför blott ett kön, på DN, hos sossars och moderaters partiledning. Bristen på genuin manlighet och stolthet rakt igenom det svenska samhället. http://www.sourze.se/Svensk_statsfeminism_e28093_legitim_kc3b6nsrasism_10756119.asp Faktum är att jag just i dag skall träffa en samling män, inom bloggen "genusnytt", den största i Sverige, och där även kvinnor deltar. Vi som insett att man kan inte lösa bara ena könets problem, och genom att sparka på, ljuga om och politiskt diskriminera det andra könet. Man måste lösa båda könens problem tillsammans, samtidigt. Elementärt egentligen. Statsfeminism har utvecklats till odemokratisk maktmetod, som missgynnar och skadar både kvinnor och män, och förhållandet mellan oss förstås!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?