Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Tja... Vem var det som gynnades av det, och blev STORMRIKA??? Det viktigaste som finns, att ha pengar, och om man får mer pengar så är ALLA medel tillåtna. men undrar vad de gör för pengarna? Jag hade nog köpt en stor mobilkran. jag gillar mobilkranar. Och en vettig båt kanske. Sedan hade jag nog köpt lite kul böcker, bl.a. alla Bigglesböcker som gavs ut på 40-talet. Men sedan då? jag hade nog fått döda fler så jag fått MEEEEER pengar, för då hade jag kunnat köpa MEEEEER bigglesböcker och en mobilkran till, och en vettig båt också. sedan hade jag dödat några till, och så hade jag fått MEEEER pengar, och då hade jag köpt en schysst mobilkran, och kanske lite Bigglesböcker och en vettig båt. men sedan behöver jag mer pengar, och då dödar jag massa mer människor, för då kan jag, mot bakgrund av min sluuuuga plan, tjäna MEEEEER pengar, och då kan jag köpa en fin mobilkran, och kanske lite Bigglesböcker och en vettig båt. Om det får mitt land att gå i konkurs, och kostar miljoner livet? Vem fan bryr sig, så länge jag oc Israel, min lilla sockerärta där nere i öknen har det myssigt. Förbannat mossig syn på god litteratur de har bara...

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?