Valt inlägg:
#82: Du har helt rätt, AEVelin, jag är också ganska ny här och reagerade som du på att det verkade vara viktigare att puckla på varandra med diverse insunationer och förolämpningar än att debattera själva ämnet. Jag kände ingen när jag deltog i min första debatt. Nu har det gått ett halvår tror jag och jag känner igenom de flesta debattörerna. Efter första ganska långa och ganska heta debatten gick jag in i andra debatter. Men jag observererade en intressant sak. Fortfarande verkade en del debattörer från denna första debatt hysa agg mot mig för att jag var deras huvudmotståndare. Samma sak hände i senare debatter, som synes på den här debatten, att en del personer inte kan släppa att man varit deras motståndare i en annan debatt. Suck! : Det vore ju intressantare att få chansen att fortsätta att diskutera själva artikeln. Kanske man kan göra så här? -Jag tillkännager härmed att jag förlåter mina motståndare och hoppas att de förlåter mig också för att vi haft olika åsikter i andra debatter! :
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?