Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jag har ju inte varit med här speciellt länge, eller tittat in speciellt ofta, men det första! jag märkte med sourze.se var hur illa folk betedde sig i kommentarsfältet. Som att alla redan kände varandra och att det var olösta konflikter hela tiden. Det verkar ibland som att det inte spelar någon roll vad själva artikeln handlar om. Personer som kommenterar själva artikeln verkar inte alltid, nej, för det mesta! inte vara lika intressant att diskutera med, framför att bråka med sin ärkefiende. Kanske är det intigritetskränkande att tvinga folk att kommentera med sitt riktiga namn, men å andra sidan tycker jag det är ärligare och minst lika demokratiskt. Kanske till och med MER demokratiskt, eftersom en person bara ska få en röst i de olika valen, inte flera st under olika "nicknames", eller hur?! Så jag tycker nog ni var inne på rätt linje ändå. Det är väldigt omotiverande att skriva och kommentera när det är "bråkstakarna" som får mest uppmärksamhet än dom som faktiskt vill ha en ärlig diskussion. Så tror inte lika många skulle ifrågasätta om ni skulle göra så igen, och jag tror inte att metro skulle vara lika måna om att få korsförhöra ett sådant beslut, i nuläget verkar det inte speciellt konstigt.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?