Valt inlägg:
Leif: Tack för ditt råd att skriva "längre kommentarer så kanske någon orkar läsa dem." Smaken är ju delad, men jag tror de flesta delar min trötthet med långa inlägg/många länkar. Vi kan ju ha en omröstning på Sourze så får vi se hur många som älskar och längtar efter ännu mer obegripligt långa inlägg/många länkar? Jag tror tvärtom att det blir mer lättsmält för eventuella läsares hjärnor att dela ut lagom stora portioner åt gången. Jag vill ju inte att dessa eventuella läsare direkt ska bli proppmätta ... Synd att du inte läste alla mina inlägg Leif, bara det sista. Jag för min del läser som sagt alla inlägg, men de långa långa inläggen stora som vanliga artiklar mindre noggrant! och bara en gång. Lite synd förstås att det är själva förpackningen som ibland stör min läsupplevelse när jag till exempel läser dina inlägg. Annars vet jag ju att du ofta har många guldkorn i dina inlägg. Och även att du är en av få som tar sitt ämne på allvar utan att ta sig själv på högtidligt allvar. Därför försöker jag ha tålamod även när du har långa inlägg. Dina och andras länkar orkar jag bara bryr mig om om dem verkar hyperintressanta. :
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?