Valt inlägg:
Jag passade jag på att skriva när jag fick en längre ledighet i mitt dagliga/nattliga arbete som personlig assistent. Gunnar L var den sista kommentaren klockan 23 ungefär innan mig tror jag. Jag tror att resten av er vid den tiden njöt av er välförtjänta goda nattsömn vid den tiden? Därav den fullkomligt naturliga orsaken till att jag var ensam herre på täppan med 10 inlägg, i fyra olika ämnen, utan avbrott. Det betyder 2 -3 inlägg i genomsnitt per debatt. Elementärt, mina kära Watsons! :
Tidigare brukade bland annat Aguirre och jag turas om att posta inlägg på natten, så det var svårare att publicera tio inlägg på raken. Vart tog han vägen förresten? Det behövs lite mer humoristiska/filosofiska kommentarer på Sourze. Inget fel på att att ta sitt ämne på fullt allvar, men att ta sig själv på fullt allvar blir lite tråkigt för debattklimatet. :
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?