Valt inlägg:
#5, GunnarL:
Jag minns inte i vilken tråd, men jag vet att jag har kommenterat till dig om ett liknande tema tidigare. aeven om jag aer haer bara saellan, måste jag ju inte gloemma allt;- På tal om inte ofta, bara foer att inte alla inlaegg kommenteras i oeverfloed, måste ju det inte noedvaendigtvis betyda, att dom aer felaktiga och/eller ointressanta, eller har jag misuppfattat något?
Tillbaka till det jag hade kommenterat hos dig tidigare: Tankegångar hos en Herr Erlingsson, måste foer mig inte noedvaendigtvis vara åt helvete, bara foer att dom inte passar med min egen lilla
verklighet. PS: jag ser mig sjaelv verkligen så, det var inte ironiskt menat
På den tiden naer kyrkans ideer var det, som den etablerade vetenskapen aer idag, blev idioter som haevdade att jorden inte var platt bannlysta... Daermed INTE sagt, att Leif E eller andra har alla svar! daer har jag ju sjaelv monoplo;- Det jag vill saega aer, att vad jag kan se hos andra, styrs foerst och fraemst daerav, hur oeppen jag sjaelv aer att acceptera det faktum, att jag sjaelv kan vara den begraensande faktorn...
Just my 2ct, nothing more, nothing less.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?