Valt inlägg:
Nja, Jan Olsson, nu tror jag att du har dåligt minne och plötsligt blev pryd? Är det den gamle gentlemannen i dig som vaknade till liv av att betrakta fotot på artikelförfattarinnan? : Det var artikelförfattarinnan som började med att mycket konkret dra upp fekalier som den viktigaste ingrediensen i hennes stinkande soppa och mera symboliskt i rubriken. Du var den förste att skoja med hennes av främlingsfientlighet obehagligt doftande fekaliespår.
Sedan kom jag och sist Thomas. Om det är någon som usatts för "fekalieangrepp" är det väl snarare de stackars egyterna och de lika stackars grönsakerna. Artikelförfattarinnan verkar inte ha något emot att ta upp fekalierna både på ett bildligt och konkret sätt. Hennes talande tystnad beror nog mer på att hon inser att hela hennes artikel helst skulle stannat i .... byrålådan! Vad annars? :
Men för säkerhets skull låt mig omforma min retoriska fråga på ett mera gentelmannamässigt sätt ... Vad är det vi ska strunta i? Artikelförfattarinnans talande tystnad? Är den pryda gentlemannen nöjd nu? :
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?