Rapportera inlägg

Valt inlägg:

18 Lennart Asp. Jag däremot kan väl kanske ana, varför en man med dina erfarenheter gärna låter sig benämnas som "det överordnade patriarkatet", och söker partnerskap därefter. Känns det bra så? I övrigt, hur pass okunnig är du? "Min debatt om genus", märkligt, är det jag som hittat på den? Har du kollat media, eller politiken, att det utbildas genusexpertet på löpande band, genom vilka "könsroller skall brytas" från förskola till skola? Men också att svensk genusvetenskap är ett vinklat fiasko professor Bo Rotshtein, docent Tanja Bergkvist m.fl Det är väl typiskt för en man som du, att tala om "den förtryckte mannen", om andra. Men det är en fråga om öppen diskriminering, av pojkars skolbetyg, av pappors rätt till sina barn genom brott mot FN:s stadga, genom soc! Är detta OK tycker du? Och hela den vinklade våldsdebatten! Är du för vinklad för att kunna ta in något av det här, att människor är sårbara och utsatta, även män? Det verkar så! Du fortsätter håna de män som blivit slagna av kvinnor, störda, alkoholiserade eller av andra skäl! Och män som då dessutomm antingen inte tros av polis, eller som själva blir anklagade för misshandel. Du nevärderar därmed även kvinnor, till den puttenuttiga nivå som passar män som dig. Mamma mia, vilken verklighet lever du i. Kvar i rustningen?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?