Rapportera inlägg

Valt inlägg:

103 OK Mats, jag menar att man skall inte ropa på vargen på en gång låt vargen leva förresten, så läng de är så få! som skett tidigare. Och nästa tvinga in folk i rasistrollen/facket! Du har nog varit med när kritik mot politiken avfärdades som rasism. Och ännu försöker man bortförklara kulturkrockar som uppstår genom dålig info med rasism. "Vi fina svenskar skall inte vara så och kritisera", ännu mer rasism i så fall! Som du ju själv är inne på! Apropå Italien. Att påstå att maffia finns där, inhemsk, det är väl inte rasism? Att påstå att gangsters i Chikago på 20-talet var italiensk eller siciliansk styrd, var det rasism? Det måste bli bättre koll, mer info, vissa små grupper saknar respekt för Sverige och svenskar. Jag ser skillnaderna när jag kommer hit på somrarna. Det är fel mot både svenskar och invandrare. Här har du en annan form av rasism, mycket mer utbredd, och godkänd! Läs gärna artikeln, åtminstone citaten av Reinfeldt, Juholt och DN:s ledare! "Svensk statsfeminism - legitim könsrasism!" 4.3* av 32 röstande. http://www.sourze.se/Svensk_statsfeminism_e28093_legitim_kc3b6nsrasism_10756119.asp

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?