Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#58: Vad gäller den betydligt större invandringen till USA eller till Europa från världen runt är som du själv säger antalet mycket större och dessutom mer utspridd över tiden. Den statistiska sannolikheten för antalet rötägg ökar därmed. Det hedrar dig att du tror att alla svenska utvandrare till Amerika alltid haft rent mjöl i påsen. Jag utgår från att du tror lika gott om alla de invandrare som kommer till Sverige? Jag har nog en mer krass syn och tror att människor är människor med både fel och brister både HÄR och DÄR. Har även jobbat som nämndeman. Det fanns en hel del brottsmisstänkta med konstiga efternamn, både bland "nya" svenskar och de som hunnit blivit "gamla" svenskar. Detta faktum kan man dra olika slutsatser av. En del av mina kolleger lite längre höger ut än mig fick ju sin världsbild bekräftad. Jag trodde och tror fortfarande på sociala faktorer, som den viktigaste orsaken till både vitskallars och svartskallars brottslighet.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?