Rapportera inlägg

Valt inlägg:

"13 sunnyb, trots de gångna åren, utgår jag givetvis från att de upplevelser du beskriver, som ytterst trovärdiga, samt inte särskilt sällan förekommande. I ditt fall uppdäms en ilsken känsla av att ånyo skriva en artikel där jag för Gud himselfs talan. Till den här artikeln har jag tidigare kommenterat Schlyter. Den kommentaren bygger på just din situation. Alla visste din sociala bakgrund, alla visste att inget skulle hända om man systematisk fullföljde det kollektiva förtrycket. Har arbetat med ALNA-PAN-frågor, fackliga förhandlingar som gällt folk som skall "ur huset" samt varit jaktledare, där meningsskiljaktigherna inte sällan uttrycktes högljutt. Men på något sätt gick allting att lösa sittandes. Jag önskar jag varit din klasskompis, eller klassförälder till dina barn. Jag skulle stått upp och utnyttjat Socker-Connys devis: med ett schysst järnrör slår man hela världen med häpnad!" Någon gång kommer jag återge hur författaren Ernst Brunner, blev av med sin värsta belackare på Svenska Dagbladet, förmodligen hade EB också läst Socker-Conny.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?