Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Problemet med mobbing är störst ifall det är läraren som mobbar! Det råkade jag ut för hela min skoltid då jag var ett barn utan föräldrar som kunde tänkas försvara mig.Självklart hänger barnen på då. Min egen son blev oxå tidigt mobbad av en lärare.När vi kontaktade skolan fick vi lärareb o hennes fackförbund efter oss med en massa hot.När vi bytte skola ringde läraren dit o ljög i hop en massa saker om oss vilket gjore att den nya skolan inte ville ta emot sonen som blev utan skola länge.Han var då mellan 8 o 9 år gammal! Vi blev inte av med lärarens förföljelse förrän vi lämnat Sverige utan att tala om vid vilken skola han skulle gå i. I Svenska skolan utomlands fick han för första gången uppleva hur roligt det kunde vara i skolan o när vi kom hem började han på mellanstadiet i en annan skola.Dottern gick hela tiden i "mobbarskolan" men hennes lärare vägrade att medverka i trakasserierna trots att hon blev "utanför" bland lärarna för det.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?