Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Nyligen fick jag från Newsmill och genom hänvisning till två av mina artiklar som upptäckts även utanför Sverige hit en ej okänd politiker. Ordf. i Östergötlands kvinnoförbund, ”feminist” än så länge. Men mot sexköslagen, och ytliga slogans som ”könsmaktordning” och ”mäns våld mot kvinnor”. Hon samarbetar med Sabuni ”ej feminist”. Vi båda hade ett utbyte av tankar här på forum i flera dar. L Asp försvann, och även anarkistungen höll sig ovanligt lugn… Det var ju ett tillfälle att föra fram din åsikt, om att ”skicka misshandlade män till Saudiarabien”. Eller den andras fjolligheter om ”påhittade mansproblem”. Avslutningsvis man ”löser inte problem” som i Sverige genom att göra ena könet till offer, och de andra till skurk. Man löser deras problem tillsammans. Elementärt, och ”jämställt” om man vill. Därför motstånd på sina håll, hos de som vill förenkla, eller lägga locket på. Sköt dig själv och dina egna frågor. Gillar du inte mina, förnekar dem eller saknar kunskap, strunta i dem! OK?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?