Valt inlägg:
#77 Bizon, intressant angående "ett öppet bemötande" av synpukter som tangerar rimlighetens ramar. Nu vet jag inte hur insatt du är i mediafabrikens ramverk, men jag vill gärna återge viss information i ämnet. Redan före senaste valet la TU upp ett utbildningsprogram för oerfarna journalister. Den kan betäcknas som en grundkurs för hur man inte vattnar sanningens frö. I princip byggde den på en retorikens grundkurs för att enbart använda sig av unisona standardfrågor för att marginalisera partiets offentliga program. Man må ha vilka synpunkter som helst på SD, men som nyexaminerad journalist borde väl någon reagerat och stigit av för att behålla intrigiteten som yrkesman. Bizon, har du hört talas om något "Wallraffande" inom mediabranschen? Har återigen sökt länken på TU, vad jag hittade var bara några kommentarer. ”De fick visst kalla fötter när nyktra människor i bloggosfären slog på alarmklockorna, för nu är hela utbildningsprogrammet borttaget". Om jag hittar programmet återkommer jag gärna.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?