Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Ja CMO...tänk om vi inte hade de själviska rika...då skulle alla vara sittandes på sina lata rövar med sina klena huvuden...ingen skulle kunna skapa nåt att göra..och ingen skulle kunna betala nån skatt till statsapparaten....vi vore som herrelösa tamhundar...utan husse...vi skulle svälta ihjäl...Jag förstår inte att så många psykologer i så många undersökningar inte kan uppmäta den högre och mycket klokare form av medkännade,empati och osjälviskhet som de rika har...men du och jag CMO,ser tack och lov deras förädling...den som psykologerna klassar ned på detta nesliga sätt...Leve di rike,och deras rikedom utan dem skulle vi alla förgås ! Vad tror du CMO...varför kommer psykologerna till så hemska slutsatser om de rika ? Har vi en avundsjuk konspiration av bolsjevikpsykologer sittande på universiteten ? Var är McCarthy när världen behöver honom ? USA har kreditvärdighet AA, Kina som lånat dem deras pengar har AA- ?! Är jag i The Twilight Zone ?

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?