Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Välskriven och läsvärd artikel. Men den väcker just därför en del undringar. "Det påstås, i Norge, Danmark och Sverige, att muslimska immigranter utgör den grupp som mest lever av socialbidrag,..." och så skriver Du att man borde kunna visa om dessa påstående har en riktig grund. Där är jag helt enig med Dig. Men jag hoppas att det är den som gör påståendena som skall styrka dem. Inte någon annan? Jag spinner för övrigt på samma tema som Dag. Din artikel uttrycker många åsikter. Det tycker jag kan rymmas i ett sådant här sammanhang men det stämmer väldigt lite med Din nästan högtidliga programförklaring i Din presentation. inlägg #1 Ännu ett påstående som upprepas som ett mantra men som inte heller blir sant efter ett visst antal repetioner. Det finns inget tabu. Läs i kvällstidningarnas kommentarsfält. Där uttrycker man allt från frågor till rent människohat. Däremot blir det dessbättre allt vanligare att människofientliga dumheter bemöts. Då sätter man sig i offerhörnet och påstår att yttrandefrihet saknas. Men just det är yttrandefrihet. Att man också får bemöta andras åsikter.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?