Rapportera inlägg

Valt inlägg:

21 Nyanser är väl inte direkt styrkan i ditt sätt att resonera? Och att det utgår till närmre 100 från din anarkistiska ickeideologi framstår oftast med all önskvärd tydlighet. Det sker misstag i FN:s och Natos operationer, en del rent kriminella. Norge och Sverige liggger nog rätt bra till i det sammanhanget. Kanske alla operationerna var fel, från Afghanistan och framåt, ingen vet, förutom du och några andra förstås. Det innebär inte att nån islamistisk kriminell bör ha gett sig på Norge, som i viss mån stödjer Palestina, vilket heller inte var fallet. Men nyanser som sagt, både när det gäller detta ämne och andra? Själv har jag tagit ställning som vapenvägrare, men kunde nog tänka mig en FN-arme tills vidare. Tills vi har instrument att upptäcka politiska galningar i tid, ingen nämnd. 21 Sedan kan du vara vänlig att utelämna mitt familjenamn i kommentarer? Det är min rätt att benämnas med mitt nick, men jag ställer mig bakom mina påståenden med mitt namn för den som vill söka. Du går till personanagrepp och producerar påståenden eller politisk propaganda under anonymitet, det är den fega skillnaden. Rädd för bannor från vinpimplande, "lågavlönade" väninnor? Någon "Aquirre" existerar f.ö. inte i verkliga personregister! Noll träffar!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?