Valt inlägg:
Nä jag hittar inte den kommentaren själv heller Jocke...dock var den inte som du beskriver den....När det small konstaterade jag bara att om NATO/Norge sprider död världen över så skall man inte förvånas om skiten kommer tillbaks på dem.Inget föringade min sympati för offren...och knappast antimuslimskt ens i sin vanvettigaste tolkning...Det står jag fortfarande för Jocke....smäller nån jihadorganisation en bomb i västländer så anser jag det inte ett dugg obegripligt...fortfarande....inte försvarbart ..men fullt jävla begripligt...är det nån mer än du som skulle anse jihadisternas hat mot väst som en gåta Jocke ? Attentatets grund ligger i samma fråga...samma våldscirkel...samma tugg...Brevik såg sig som motståndare till jihadisterna bara...menar du att offren märker skillnaden...eller att konflikten mellan muslimska länder och väst inte har med Brevik att göra..svara helst inte då ett genusperspektiv på Brevik inte skulle tillföra något alls.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?