Rapportera inlägg

Valt inlägg:

62 AA "det jag säger är inte dagsaktuellt det tillhör framtiden...och där har jag svårt att se skäggiga farbröder som tror att feminister har tagit över världen" Det är visst inte det enda du har svårt att se. Träsprit går på synen, och skägg har ingen betydelse om man inte som du och vissa andra har extrem islamnoja. Verkligheten är idag, även om man har clairvoyanta ambitioner. Således: Pojkar diskrimineras, flickor mår sämre än någonsin, pappor får inget gehör, mammor går på knäna. Män är våldsamma, kvinnligt våld har ökat 3 gånger på tio år. Fakta. Läs på. Och maktberoende politiker spär på, "men bara jag AA kan avgör när de har fel och när de har rätt!" Fast du enligt egen uppgift inte ens har koll på dina egena tankar. En av få ärliga insikter från det hållet... Jag kritiserar opportunistisk maktpolitik, du begriper inte hur makt fungerar idag. Jag tänker på människan idag, oavsett kön. Du saknar förmåga att debattera utanför ditt eget personliga diktat. Bl.a. detta är skillnaden mellan oss idag, du skägg- och ansiktslöse!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?