Rapportera inlägg

Valt inlägg:

56 ".jämfört med en vuxen karl som drar ned varje fråga,stor som liten i underkläderna och babblar kön.För Guds skull karl...snap out." "Vuxen karl, underkläderna", var kom dom in i sammanhanget? Vi är väl inte på Slitz eller? Och "kön, genus", nyss var det queerfeminism som jag nämnde ett par gånger, medan du körde din QF-litania i veckor! Fast naturligtvis är det AA-skitsnack, producerat från underlivsnivå från en som inte fattar hur makten fungerar idag! Genom just missbruk av kön, genus vad du vill! Per media och riksdag, med hjälp av loja och okunniga småborgare som du, själva livrädda för ämnet, dasslocket på! Jag drar upp frågan när den är relevant, och låter inte bara media och politik förra agendan, jag gör det för att detta är verkligheten i svensk undervisning: Enkönsdikterad genuspedagogik, från dagis till unviveritet, begrips? Eller blev du helt hjärntvättad i -70-talsskolan? Men jag håller på med andra frågor också. Du däremot fnattar omkring här dagarna i ända och sprider i nästan varje tråd din högsta personliga "dyng-anarkism" som INTE har någonting med dagsaktuell verklighet att göra!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?