Rapportera inlägg

Valt inlägg:

forts 51 Leif E. Men här lägger jag ut en länk, som nyligen faktiskt förenade oss båda! Till Tanja Bergkvist, docent i matematik, som på sin blogg gång på gång och med exempel och mycket humor, går till skarp kritik mot hela genushysterin inom utbildningsväsendet. Verkligheten i dag, från dagis till univeristet, och som håller på att helt få den pedagogiska utvecklingen att kollapsa! En länk du, som länk till AA, kanske kan rekommendera till honom, du är ju så mån om att få fram allt av väsentlighet! vars aversioner mot andras samhällskritik, liksom hans stora inbillade kunnighet om verkligheten på området "genus" är så dimunitiv, att han utser mig som "genuspapegoja"! Medan i själva verket hela regnskogen Björklunds/Leijonborgs och utbildningsfloran är full med skränande "pedagojor", genusmanipulerade och oäkta! Tack för att du gav mig tillfälle att framföra detta Leif E! Och gomiddag! Således här, Tanja Bergkvist blogg, för folk utan extremideologiska skygglappar! http://tanjabergkvist.wordpress.com/

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?