Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Tack Gunnar...jag skall spara inlägget till byråkraterna och politikerna när dom flyger på mig och andra, med beslut som dom påstår att du Gunnar,som en av folket via partierna,via valen,via politikerna har beslutat om...då skall jag säga - Nej Gunnar har i vart fall inte tagit detta beslut...han hejar på mig. Projektet är redan igång...vi bekämpar statligt och överstatligt inflytande på alla fronter...en nationell förbättring av demokratiformerna kommer vi inte att kunna genomföra förns vi har ett rejält stöd för att verkligen börja avveckla statsmakten...men vi jobbar på den biten också. Den är ju inte en tältby i Värmlandsskogarna som behöver en anarkistisk demokrati...det vore ju som att säga till dem som jobbar mot trafikolyckor att de kunde ta sina cyklar och ha bilfritt nånstans så slipper de trafikolyckor... då har man ju låtsas att inte fatta...för att slippa tänka.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?