Rapportera inlägg

Valt inlägg:

#87 Återigen visar CMO att ingen debattnivå är för låg för honom och hans likar. Han arbetar för skamfyllt samhälle där öppenhet skall hånas och dras i smutsen. Att människor skäms att berätta sanningen om sig själva är viktigt eftersom det är svårt att utmana makten om man har hemligheter man tror sig vara ensam om. Jag hoppas fler än jag ser CMO:s anti-demokratiska teknik och förstår hur målmedvetet han tillämpar den. CMO går den hierarkiska patriarkala maktens ärenden. I #88 Lånar han in Kjell Höglunds själsstrid som ett slags sedelärande historia. CMO fattar inte att såväl Höglund och jag gått igenom det sången handlar om. Därför vet vi vad den inre uppgörelsen handlar om. Och den kan vara betydligt värre än i denna dikt. Min gissning är att CMO själv aldrig varit i närheten av en inre uppgörelse. Men - jag kanske har fel. Berätta om den i så fall, CMO.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?