Rapportera inlägg

Valt inlägg:

2011-05-02 skrevs detta scenario för hur de närmsta åren kan utveckla sig, om vi inte öppnar ögonen för vilken "terroristen" verkligen är: http://kristofferhell.org/2011/05/911-the-sequel/       Kristoffer Hell       » 9/11 II – With a Vengeance Jag har en invändning:  Byt ut ordet "Illuminati" i texten mot "den inre makten", så instämmer jag i stort sett i detta scenario.  Bara en snutt...Hatpropagandan mot muslimer i EU riskerar även att övergå till zionist-orkesterade kristallnätter. Processen kan komma att påskyndas av att den inre makten låter någon av sina västerländska underrrättelsetjänster ombesörja detonationen av en atom- eller radiologisk bomb någonstans i "Väst", följt av ett raskt utpekande av en grupp som på något sett representerar Islam, arabvärlden - eller någon annan man önskar starta krig mot.Den som ser får leva.  -- Leif Erlingsson 2007-08-16.    Jag misstänker att bara genom att verkligen se, bevisar man i den inre maktens ögon sin människovärdighet och alltså sin RÄTT att få leva.  Att du alltså TILLÅTS leva, bara du kan se...

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?