Rapportera inlägg

Valt inlägg:

" Finns här någon framtida terrorist?" ..tja...du behöver inte oroa dig för att inte många håller koll på oss Gunnar...och med den statliga definitionen av terror så är jag väl nästan en självklar möjlig sådan...blir man övervakad,registrerad och allmänt trakasserad...och möjligen försvarar sig...så är man terrorist...sabbar du mailavlyssning,buggning för FRA m.fl...slår du sönder kamerorna överallt etc. för att du vill försvara det "öppna samhälle" du gillar mot polisstatsfasoner...då är du terrorist,avslöja korruption och antidemokrater i maktställning och du är terrorist...Som anarkist och motståndare till staten så är jag förmodligen en av de politiskt fredligaste i längden, jämfört med alla som anser att en staten är nödvändig...men terrorist är jag alla gånger.Och staten lägger nog mer tid på att kolla oss fredliga, än de våldsamma inom facistkretsar och antidemokrater i frimurdräkt,för de sitter redan i staten och har monopol på våld.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?