Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Mycket tänkvärt, Linda. Riktigt ruskigt tycker jag att det blir när man sätter på riktigt små barn tvådelar baddräkt. Då har man sexualiserat något som inte är sexuellt eller ens finns. Nu hör jag ju definitivt inte till dem som ryggmärgsmässigt skyller allt på amerikanerna men i det här fallet har nog en del av detta odlats i den dubbelmoral som blivit en viktig del av deras nationalkaraktär. Bakom deras agerande ligger givetvis religionen vilket gör det än mindre smakligt. Jag noterar när jag skall läsa på om en film på IMDB att man där har råd till föräldrar om vad som kan förekomma i filmen och som kan vara olämpligt. Där anger man exak att "Vid 56 tillfällen förekommer ordet f**k och 32 gånger uttalas my g*d". Vidare kan man läsa att någon vuxen pussas, att man bråkdelen av en sekund ser en manlig bakdel. Men sedan avslutar man i all korthet med att det förekommer att en gammal tant skjuts i ansiktet med en hagelbössa och att någon piskas i tre minuter i sträck. Men det är lite extrainformation, bara. Vi får väl stå upp för nakenfisarnas rätt att vara nakenfisar!

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?