Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Med "dörrmatta" menade jag inte vad #11 tror, det är bara ett uttryck för mycket.Nej, jag vill inte förolämpa någon här, men jag tycker att vissa män är patetiska med sitt fixerande kring sex. Och det är väl de män, som inte har någon partner. Jag har valt bort en partner, för det får inte plats i mitt liv. Jag tycker det är viktigare att förkovra sig själv, än att -som den rolige Lasse i gatan uttrycker sig "nuppa". Det är något man gör innan man tappat sina illusioner på det planet. Men, jag har varit mycket uppvaktad i mitt liv, vilket jag naturligtvis är tacksam för. Man ska inte ringakta de män, som tycker att man är åtråvärd. Så långt är det ok. Men jag har ju naturligtvis inte besvarat alla frierier. Jag är en allvarlig människa. Ingen lättfotad kvinna, som Robert Rebell vill påskina. Men det är bara för att han har fel uppfattning om kärlek. Jag måste ju var väldigt viktig, eftersom han aldrig glömmer mig? Men jag är inte till salu och har aldrig varit.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?