Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Aguirre #30. Det finns många länder där kristna och muslimer levde i fred i hundratals år. Turkiet, Libanon, Syrien, Palestina, Egypten osv. Det är först när sionisterna kom till länderna då konflikter uppstod. Med falska flagg terroristdåd lurade sionisterna befolkningarna in krig mot varandra. Till islamofober som försvarar sionisterna; sionisterna har i princip utplånat den kristna palestinska befolkningen!.. Dippen #31. Du har fortfarande ingen aning om hur det är att vara muslim. Den dagen du lär dig, om du gör det, garanterar jag att du kommer att konvertera till Islam. Det är en garanti, inte en gissning. För oss muslimer är ord som "demokrati" och "frihet" värdelösa. De är bara ord, skapade av några människor i syfte att dominera över andra. För oss muslimer finns Guds budord och Hans lagar och principer. Det är de som har gett oss våra friheter. När västerlänningar började tala om "frihet" inskränkte de mest på andras friheter. Ta kolonialismen som ett exempel. Idag kallas den postkolonialism, med krig i Irak, Afghanistan och en beryktad Nato-markinsats i Libyen och Syrien. Det är västvärldens "frihet", men omvärldens ofrihet... Dippen #41. Muslimer utgör en väldig stor population i Malmö. Det exakta procenttalet känner jag inte till, men jag gissar på att det ligger på över 20. Du som talat så varmt om demokrati och friheter i några dagar nu, tycker du inte att dessa människor har rätt att vara med och bestämma? Eller tycker du att staten och vissa intressegrupper sionistiska SD plus andra ska bestämma över dessa människors liv? Vad gör Sverige bättre än exempelvis Iran ditt omtyckta exempel i debatten då? Tvärtom, i Iran får landets ca 20.000 judar vara med och rösta i valen. De får också ha sina egna religiösa lagar för sig själva. Så är det nästan i hela Mellanöstern. Det är bara Europa som inte har särskilda religiösa lagar... En besviken muslim #43. Precis! Muslimer jagas och spärras in hejvilt. Men Bush och andra massmördare går fria. När ICC utfärdade en arresteringsorder mot Ghaddafi gick de ännu ett steg till vad gäller dubbelmoralen. Västvärldens lagar gäller tydligen enbart muslimer i bestraffningssyfte. Sen talar man varmt om demokrati... GunnarL #44. De flesta komponenter byggdes med hjälp av råolja från Mellanöstern, som stals. Vad jag vet har Japan och andra asiatiska tillverkare varit betydligt mer rättvisa vad gäller utbyteshandel. De har betalat för sina råvaror. Väst har i princip köpt sina råvaror genom att sälja statskupper, och Israel. Som ingen vill ha. Egentligen har muslimerna inget emot att handla med väst. Men det måste vara på rättvisa villkor. Västvärlden måste erkänna sig som en del av världen, inte som en styrande överman. Dessutom, sionister är bankirer som snott från folket och gett till Israel. De flesta entreprenörer slet sig från sin fattigdom för att bygga stora bolag. Det är först när de blir multinationella bolag då de oftast korrumperas, för att de enligt typisk västerländsk lag måste styras av styrelser osv...

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?