Valt inlägg:
Jag ska vara ärlig. Fullständigt ärlig. Jag tror att muslimer har dödat människor som Adamo och Dippen, människor som manipulerar och ljuger om Islam. Det har alltid varit krig mellan Islam och dessa människor. Ord avslutar inga konflikter. Bara svärdet gör det... De människor jag hamnat i långvariga "debatter" med har alltid dumdristiga idéer om vad Islam är. Det är komiskt att se de "argumentera om hur fel Islam är", när de knappt vet en bråkdel om Islam. De har inga koll på islamiska traditioner, plikter och livsstilar. Allt de ser på TV är vad de vet om Islam. Det är dagens islamofober det, utbildade av en plastlåda med en skärm på en sida och ett el-uttag på andra. Europa bär skulden för att de fick chansen att lära sig vetenskap, medicin och matematik för att utveckla sina samhällen. Men vad de gjorde istället var att starta krig efter krig. Till en början mot varandra. Väl när européerna behärskade krigskonsterna lät sionisterna förklara krig mot den muslimska världen istället. Konflikter uppstod även mellan muslimer, men sällan användes svärdet. Européerna lärde sig bete sig civiliserat först på 1900-talet, och hela den perioden varade i knappt 60 år. Idag har kontinenten återgått till medeltidens konfliktslösande metoder. Man slänger in "terrorister" i fängelset medan man låter Mossad härska fritt. Dessutom låser man in oliktänkande människor. Minns ni Ahmed Rami? Européer och även amerikaner för den delen är väldigt duktiga på att snacka om demokrati. Men när det kommer till att använda den i praktiken brister det. Då passar det väldigt bra att låta TV-apparaten utbilda dagens unga att hata Islam. Man gräver ner sina egna problem genom att påpeka andras "problem", även sådana som inte existerar. Folk tror seriöst mest SverigeIsraeldemokrater att muslimer flyr bara till Europa i jakten på jobb. De flesta jag känner bor i Afrika eller i Asien för att jobba. Det finns inga jobb i Europa. Folk är ju arbetslösa här. Dessutom finns det diskriminering mot just araber på arbetsmarknaden. Men folk flyr inte från sina hem för att de tycker att det är kul. De gör det mest p.g.a. krig som USA och Israel startat. Hittills har fyra miljoner irakier flytt sina hem. Bara för att islamofober gillar att starta krig. Slutligen tycker jag att folk här ska vara tacksamma över att de får tips och råd. Allt detta tjat leder oss ingenstans. Mig påverkar det inte. Jag lever mitt fullständiga liv. Det är er jag tänker på.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?