Valt inlägg:
Väldigt bra artikel. Den ger en tydlig bild av problemet som dagligen påverkar en hel värld. Som muslim reagerar jag även på faktum att muslimer hamnade i underläge p.g.a. en växande ovilja att utvecklas. Muslimer, arabiska muslimer i synnerhet, nöjde sig med vad de hade och lät de sioniststyrda länderna i väst smida planer i sina mörka källare. Stort misstag, tycker jag. Men det som har hänt har hänt. Européerna, som propagerade för demokrati, visade den muslimska världen inget annat av sina uppfinningar än skjutvapen och sprängämnen. Detta är ett ännu större misstag då detta har skadat förtroende till det grundläggande demokratiska systemet. Men det är ju självklart ett av sionisternas planer. De har givetvis inget intresse av att ha demokrati när de har fullständig makt över världen. De har vunnit mycket på att bussa ateistiska européer på muslimer, eftersom detta skapar skulder som bankernas räntesystem vinner på. En sak som jag dock inte håller med om är definitionen av fundamentalism. Att förakta västvärldens förtryck mot Islam är inte fundamentalism i mina ögon. Att följa Guds order är inte fundamentalistiskt. Gud har beordrat oss alla att stå för det som är rätt. Fundamentalism är en skapelse av människan. Guds order kommer från Gud själv. Ateister lär inte förstå detta, men det är verkligen så enkelt som det låter. Jag tycker inte heller att man ska skuldlägga européerna för föraktet mot väst. Européerna är oförmögna att tänka kritiskt. Det är just därför sionisterna styr kontinenten. Sionisterna lyckades väldigt bra med att utplåna Kristendomen från det politiska och sociala livet, vilket försvagade européerna ytterligare. Istället tycker jag att man ska påpeka sionisternas dåd, och att man hoppas på att Europa snart återvänder till att respektera sig självt som den ärligen anser sig förtjäna. Västerlänningar måste lära sig att majoriteten i världen inte bryr sig ett smack om "The American Dream", och att dessa snarare värderar andra saker än materialism och uppblåsta "friheter". Europa är inte ett dugg mer fritt än något annat land i världen. Även i Europa jagas oliktänkande ned med hänsynslösa metoder. Så, det är dags för de att erkänna att de inte är bättre än någon annan. Väl när de gör det kan man börja lösa meningsskiljaktigheter som uppstått.
Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?